JustLinn

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 11 juli 2012 19:08

Hejhej :)

Tänkte berätta om vad jag har gjort eftersom jag inte bloggat sen i onsdags! ;)

Torsdag ~ Var med Matilda! :) Vi cyklade till gropen & solade där! Badade inte för det var så kallt i vattnet! Sen fikade vi, hoppade studsmatta och så! Sen cyklade jag hem för skulle äta kvällsmat vid 18.

Fredag ~ Åkte ner på Power meet på kvällen! :) Var där med familjen. Träffade min morbror & hans tjej, några av mammas kompisar, mormor & morfar! Fast mormor & morfar åkte hem efter ett tag! Sen kom min låsas kusin och hennes kompis! Vi åkte hem med taxi kl. 12!

Lördag ~ Lovisa kom hit på kvällen! Sen åkte jag, Lovisa, mamma och pappa ner till Power meet! Där träffade vi några av mammas kompisar! Jag köpte några remmar och en dricka! :) Sen åkte vi hem. Lovisa sov över här! 

Söndag ~ Vaknade ganska sen! Sen gick jag och Lovisa ner & åt frukost! Hon åkte hem runt 15.

Måndag ~ Åkte till Dollar store med mamma och pappa! Det var första gången jag var där! Köpte tuggummi, ansiktsmasker och så! Sen åkte vi till Ikea och fikade där! :) Efter det gick vi till shoppingcentrumet och kollade i lite affärer! Jag hittade inget.

Tisdag ~ Igår gjorde jag inget speciellt! 

Idag har jag städat min garderob, vart inne på datan och så! Har inte så mycket mer att skriva! Hejdå! //Linn

  

Av Linn - 4 juli 2012 20:15

Hejhej :) Har ju inte bloggat på länge! Men har haft ganska fullt upp! Fick sommarlov den 15 juni! Har haft bloggen i över 1 år nu! :) Den 15 juni blev den 1 år! ;) Sen har jag varit med kompisar och så! Var på Grönan den 1 Juli med Hanna, Elin & Julia! :D Då åkte jag bland annat: Fritt fall, fritt fall tilt, pop expressen, katapulten, jetline, twister, kvasten och vilda musen! Åkte några andra också men orkar inte skriva alla! :) Gick spökhuset och Lustiga huset också! :) Jag vann en stor marabou chokladkaka också! :D Vart as glad då! :) Idag har jag inte gjort så mycket. Mest solat & vart ute! :) Men ska försöka blogga lite oftare! För uppdateringen har vart sämst! Bloggar mer imorgon! ;) Kram<3 //Linn

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards