JustLinn

Alla inlägg under juni 2011

Av Linn - 28 juni 2011 22:37

Heeejj

Just nu äter jag glass och jordgubbar. :)

Det är gott. Heheh :P

Idag så var jag med Matilda i hennes stuga. Vi badade och åt fika. :D

Det var typ 23 grader i vattnet! :)) Det var ganska varmt i vattnet.

Det var jätte varmt på land, haha. ^^

Hejdå! ;D


XOXO Linn


Av Linn - 24 juni 2011 10:53

Aa, glad midsommar ♥

Ska snart åka till min grannes stuga. :))

Heej då ^^


xoxo Linn :D

Av Linn - 23 juni 2011 20:02

Heelloo! :)

Jag sovde över hos Lovisa tills idag. :) Vi var igår och idag då! ^^

Det var roligt. :D<3


Imorgon är det ju midsommar! :D Då kommer jag åka till min grannes stuga, vi brukar göra det på midsommar. Jag kommer att vara där tills söndag. ;)

Alltså fredag - söndag. Jag kanske gör ett inlägg på morgonen , för vi kommer att åka på eftermiddagen. :)<3


Byye! <3


XOXO Linn

Av Linn - 21 juni 2011 13:58

Heeej! :)

Igår så var jag på stan med Matilda

Jag köpte 5 tröjor :)

En tröja var med ett lås på den är jäätte söt och en annan är med ett hjärta på i olika färger. Så köpte jag en tröja som var med en giraff på och på den stog det: " is my name on the list?" hihi den var också söt!

Nu har Matilda kommit!

Såå hejjdåå :)

Av Linn - 21 juni 2011 13:46

Hejjjsaan^^

Dagens outfit :D

 

Dagens outfit:

Tröja från New Yorker

Byxor från H&M


Hejjjdåå :)

Av Linn - 19 juni 2011 21:21

Heej! :D Idag så har jag vart med bästa Matilda! :D Vi spelade wii, och lite andra saker. Vi hann inte göra så mycket för hon skulle hem sen!


Igår så var jag hos min kusiner för min mammas bror fyller år imorgon. Så vi grattade han igår istället! ^^


Men hej då! :)


xoxo Linn

Av Linn - 17 juni 2011 23:15

Hejjsan! ^^

Jaa, det har spöregnat hela dagen! :(

Jag har vart med Matilda idag. :D Och vi var ute hela förmiddagen och blev helt blöta mest om våra fötter. :( Sen kollade vi på en film och efter det spelade vi wii! :)

Snart ska jag gå och lägga mig!


Kram Linn <3

Av Linn - 16 juni 2011 15:03

Heejsaan:)

Idag var det skolavslutning, jag hade en vit klänning och thights på mig.^^

Matilda kom och tittade! :D

Det var ganska molnigt och det mölrade ett tag .. Men som tur var regnade det nt.:) Alla 6:or fick en ros för vi ska byta skola.

Efter skolavslutningen så cyklade jag hem och ett tag senare skulle jag,min familj och våra grannar åka och äta pizza.^^

xoxo Linn

  Min roos:D

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards