JustLinn

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Veckan!

Av Linn - 4 maj 2012 17:54

Hejj :) Tänkte berätta om vad som hänt i veckan och så eftersom jag inte bloggat! ^^


~ Måndag (Valborg) - I måndags åkte jag & Matilda ner på stan! :D Vi åt lunch på Vivaldi, sen gick vi in och kollade i några affärer! :) Efter det gick vi på bio, vi kollade på Hungerspelen, "The Hunger Game". Den var bra! :) När bion var slut åkte vi hem till mig, packade och så! Sen åkte vi hem till Matilda, åt mat och så! :) Efter det gick vi upp till majbrasan runt 20.30 Vi var inte där så länge, för det var inte så roligt! Så vi gick hem till Matilda! :) Jag sov över iallefall hos Matilda! :D

~ Tisdag - Vaknade hos Matilda runt 9, sen gick vi upp och åt frukost, fixade oss och så! :) Efter det gick vi ut och hoppade studsmatta, sen åt vi lunch. Runt 14.30 åkte vi ner på stan en stund, vi skulle bara kolla på några grejer! Jag köpte inget iallefall! Sen åkte jag hem! ^^

~ Onsdag - Efter skolan gick jag hem, sen efter ett tag gick jag hem till Elin! :D Vi solade, var ute, fotade och så! :) 

~ Torsdag - När jag hade slutat skolan gick jag hem! Sen vid 18 åkte jag till dansen!

När jag kom hem duschade jag & så! ^^


~ Idag fick jag sluta tidigare, för att sista lektionen vart inställd! :) Så slutade 14.10 :) Sen tog jag bussen hem, sen har jag inte gjort så mycket! Jag har typ bara laddat in bilder från systemen! ;) Kanske bloggar mer senare ikväll! :)

 

xoxo - Linn♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 30 mars 2013 17:27

Det var ett tag sen jag bloggade! Men jag har bestämt att jag ska skaffa en ny blogg fast på devote, för tycker det är mycket bättre och lättare där! :) Måste bara komma på ett blogg namn och sen börjar jag blogga igen! ;) Så då vet ni! Hoppas ni får...

Av Linn - 6 september 2012 20:00


Hejsan! :) Tänkte visa er ett skal som jag köpte till min iPhone förra veckan! ;)   //Linn  ...

Av Linn - 24 augusti 2012 17:45


Hejhej! :) Igår var jag ju i skolan, vi kollade på film! Slutade 13.20 tror jag! Efter jag hade kommit hem, så drog jag nästan direkt hem till Hanna! :) Vi kollade klart på en film (som vi inte hann se klart förut)! Sen snackade vi mest & så! :) Sen ...

Av Linn - 22 augusti 2012 20:00


Heejj :) Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år! :) Men iallefall idag var jag i skolan, vi gjorde inte såå mycket! Vi har inte börjat med vårt nya schema än så det är skönt! Nu den första veckan har vi typ bara tema vecka eller något! Har...

Av Linn - 20 augusti 2012 11:30


Hejj :) Idag började ju skolan.. Började kl. 9 och slutade kl. 11! Vi fick massa papper och sånt! Kom hem för en stund sen! Men bloggar mer sen! //Linn   ...

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Skapa flashcards