JustLinn

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn - 31 oktober 2011 22:06

Japp, idag så körde jag på lockigt hår, för jag sov i fläta. :)

Men ni får en bild på det. ;) 

Det är liksom inte så lockigt, mest vågit. Lockarna har typ gått bort, eller vad man ska säga för att jag haft dom hela dagen. Men iallefall! :D Heejjdåå! // L

Av Linn - 31 oktober 2011 21:35

Heejheej! Jag skulle ju lägga ut bilderna från igår som jag tog med Matilda! :D Så nu kommer dom! ;)  

Vi tog några mer, men la bara upp dom här! :P

// L 

Av Linn - 31 oktober 2011 18:49

Heeejj :D Igår så var jag med Matilda! :D Vi kollade på film, åt choklad pudding, spelade wii och tog bilder! ;)

Det var kul! ^^ Jag kommer lägga in några bilder som vi tog, snart ;) Men jag bloggar mer snart! // L

Av Linn - 29 oktober 2011 19:56

Heeej igen :D För en stund sen så tog jag några bilder med Sally! :D

Nu får ni se några iallefall! ;)


       

Det var inte alla men dom andra kanske kommer nån annan dag! :)

Nu ska jag käka! ^^

Ha en bra kväll! // Linn

Av Linn - 29 oktober 2011 19:15

Heeejj :) Just nu gör jag inget speciellt. ^^

Sally sitter brevid mig!  :D Idag så åkte jag mamma och pappa hem till mormor & morfar! :) Vi fikade lite o så.

Sen så åkte vi till media market och där var Sean Banan och uppträdde. Hahaha, ljudteknikern var ju liksom inte den bästa. Det var ganska mycket fel i början men sen vart det väll bra! :P Han sjung två låtar. Sen så sa han att det skulle komma ut en film, som han var med i. Den heter: Sean Banan the movie. Heehhe ;) Så kollade jag på system kameror och data fodral till datan som jag fick från skolan. Sämst att man måste köpa data fodral själv. :(

Snart ska jag äta kött! MUMS! :D Men byyye! ;) // Linn


 


Av Linn - 28 oktober 2011 16:45

Tjjeeena! :D

Nu har jag HÖÖÖSTLOOOV, äntligen! :D

Idag har det vart en chill dag, fick sovmorgon till 08.50, så tog en senare buss. ;) Inte lika mycket folk som det brukar vara, för jag tog ju en senare buss. :) När jag kom till skolan så skulle vi ha spanska, sen hade vi bild, no, lunch och svenska. Sen så slutade jag! :D På lovet ska jag nog sova med Lovisa, vi har pratat lite om det, så hoppas det ! :D

Sen ska jag väll vara med kompisar, sova och så. Hittar väll på något kul, hoppas jag!  

Bloggar väll senare, för det är juu FREEDAAG. Känns inte som det. ;(

Heeejj då ;)


 

Av Linn - 26 oktober 2011 19:41

Heej bloggen och alla bloggläsare! :D

Just nu sitter jag med min data som vi fick från skolan idag! ;) Man skulle åka tillbaka till skolan kl. 17.30 Så fick man skriva på lite papper och sen fick man datan! :D Åh, jag som vill ha en macbook! :(

Så fick vi en: Lenovo thinkpad XX0i. Men är ändå glad att vi fick en data! :) 

Såhär ser datan ut! ;)

  

Heeej dåå! ^^

Kraaam Linn

Av Linn - 24 oktober 2011 17:15

Heeej :D Tänkte visa min outfit för idag! ;)


 

Tjock tröja - Bikbok

Tröja - Vero moda

Linne - Kappahl

Byxor - JC


// L

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards