JustLinn

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

29 April

Av Linn - 29 april 2012 22:34

Heejj :) Förlåt för att jag inte bloggat på länge, men har haft fullt upp! Massor med prov nu & så! Tänkte berätta vad jag har gjort i veckan och vad jag gjorde förra helgen eftersom jag inte har haft tid att blogga!


~ Lördag 21 april, då var hade Julias fest för hon fyllde år för ett tag sen! :) Först kom Elin hit, vi fixade oss och så! Hon lockade håret på mig också! :) Sen cyklade vi till Julia typ 17.50 När vi kom dit var redan några där! ^^ Det var iallefall jätte kul, vi spelade spel, snackade, åt mat, fikade & så! :)

~ Söndag 22 april, åkte jag, Matilda & Lovisa till Arosfortet, vi var där i 2 timmar! :) Efter fikade vi och så! :)

~ Måndag, i måndags var jag i skolan slutade kvart över 3, tror jag! :) Efter skolan åkte jag hem till Hanna, vi pluggade till Engelska provet!

~ Tisdag, i tisdags var det ju skola som vanligt! Slutade 13.20, då tog jag bussen hem! Sen åt jag lite. Efter det sprang jag spåret med Elin! :) Förra gången sprang jag med Elin & Julia, då fick vi tiden 16,30. Nu när jag & Elin sprang fick vi tiden 13,10, tror jag! :) Så vi sprang 3 min och 20 sekunder snabbare! ^^ Men sen duschade jag när jag kom hem! Efter det gick jag hem till Elin och vi pluggade till Engelska provet, var ute och så! :)

~ Onsdag, i onsdags slutade jag 13.20 Då tog jag bussen hem! När jag kom hem hämtade jag pengar, sen åkte jag ner på stan med Elin, Julia och Hanna! :) Jag köpte ett par jeans shorts på Bikbok! :) Det var 50% rea på allt i hela butiken! :D

~ Torsdag, i tosdags var jag i skolan. Slutade 15.10, då tog jag bussen hem! Sen åt jag lite! ^^ Sen åkte jag tillbaka till skolan igen för skulle ha utvecklingssamtal! Det gick bra! :) Efter det åkte jag hem igen, då åt jag kvällsmat sen åkte jag iväg till dansen! När jag kom hem duschade jag och pluggade till so provet!

~ Fredag, i fredags gjorde jag inte så mycket, var bara i skolan och så!

~ Lördag, igår åkte jag & mamma och shoppade! :D Jag fick med mig en tröja, ett linne, en kofta och ett par jeans shorts hem! :) Vi fikade på Ikea också! :)


Idag har jag fotat, vart ute med Sally (min katt) i koppel, fikat, hoppat studsmatta och så! :)

Det är det jag har gjort i veckan och förra helgen! ;) Det här inlägget vart väldigt långt, så jag hoppas att du orkade läsa allt! :P Men hejdå! //Linn

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 30 mars 2013 17:27

Det var ett tag sen jag bloggade! Men jag har bestämt att jag ska skaffa en ny blogg fast på devote, för tycker det är mycket bättre och lättare där! :) Måste bara komma på ett blogg namn och sen börjar jag blogga igen! ;) Så då vet ni! Hoppas ni får...

Av Linn - 6 september 2012 20:00


Hejsan! :) Tänkte visa er ett skal som jag köpte till min iPhone förra veckan! ;)   //Linn  ...

Av Linn - 24 augusti 2012 17:45


Hejhej! :) Igår var jag ju i skolan, vi kollade på film! Slutade 13.20 tror jag! Efter jag hade kommit hem, så drog jag nästan direkt hem till Hanna! :) Vi kollade klart på en film (som vi inte hann se klart förut)! Sen snackade vi mest & så! :) Sen ...

Av Linn - 22 augusti 2012 20:00


Heejj :) Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år! :) Men iallefall idag var jag i skolan, vi gjorde inte såå mycket! Vi har inte börjat med vårt nya schema än så det är skönt! Nu den första veckan har vi typ bara tema vecka eller något! Har...

Av Linn - 20 augusti 2012 11:30


Hejj :) Idag började ju skolan.. Började kl. 9 och slutade kl. 11! Vi fick massa papper och sånt! Kom hem för en stund sen! Men bloggar mer sen! //Linn   ...

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Skapa flashcards