JustLinn

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Godmorgon!

Av Linn - 5 januari 2012 11:45

Godmorgon alla bloggläsare! :) Vaknade först vid 9, men somnade om. Sen så vaknade jag vid 10, och då gick jag upp! Men idag så ska jag ju berätta om vad jag har gjort dom senaste dagarna! ;) Har ju inte bloggat så mycket, för att det har vart lov och så har jag haft typ fullt upp så har inte hunnit.


Fredag: I fredag så åkte jag först hem till farfar med pappa, och brosan. Sen så åkte vi hem och då kom Matilds hit. Hon åt här o så! :D

Lördag: I lördags så kom Matilda hit en stund. Vi grillade korv hos grannarna, och Matilda följde med och åt! :) Sen när hon hade åkt hem så började jag fixa mig inför kvällen! Sen vid 18.30 så gick vi till grannarna. Vi åt mat, och sen innan tolv gick vi ut och kollade på raketer och så sköt vi några raker också. :)

Söndag: I söndags så var jag bara hemma och chillade. Var ju uppe länge på nyårsafton, så var trött! ^^

Måndag: I måndags så var jag med Matilda och shoppade på ett shoppingcentrum. :D Jag köpte en tröja på gina och ett genomskinligt nagellack (man kan ha det före eller efter man har målat naglarna, då håller det bättre om man har på det). Sen när så åkte vi hem till Matilda efter vi hade shoppat! Jag åt mat där, det blev tacos! :D

Tisdag: I tisdags så åkte jag hem till Matilda, vi kollade på tv, fikade o så. Sen så stack jag hem, för att vi skulle åka och bada! :D Så jag packade och så. Sen så kom dom och hämtade upp mig och sen så åkte vi vidare till badhuset!

Onsdag: Igår så var jag med Lovisa! :D Vi var ute, satt vid datan och så! :) Jag åt där också! Det var as gott, men vet inte vad det hette!


Idag så vet jag inte vad jag ska göra, får väll se kanske är med nån! ^^ Aa, men nu var det ett jätte långt inlägg, haha! :) Men jag bloggar mer senare! Hejdå! // L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 30 mars 2013 17:27

Det var ett tag sen jag bloggade! Men jag har bestämt att jag ska skaffa en ny blogg fast på devote, för tycker det är mycket bättre och lättare där! :) Måste bara komma på ett blogg namn och sen börjar jag blogga igen! ;) Så då vet ni! Hoppas ni får...

Av Linn - 6 september 2012 20:00


Hejsan! :) Tänkte visa er ett skal som jag köpte till min iPhone förra veckan! ;)   //Linn  ...

Av Linn - 24 augusti 2012 17:45


Hejhej! :) Igår var jag ju i skolan, vi kollade på film! Slutade 13.20 tror jag! Efter jag hade kommit hem, så drog jag nästan direkt hem till Hanna! :) Vi kollade klart på en film (som vi inte hann se klart förut)! Sen snackade vi mest & så! :) Sen ...

Av Linn - 22 augusti 2012 20:00


Heejj :) Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år! :) Men iallefall idag var jag i skolan, vi gjorde inte såå mycket! Vi har inte börjat med vårt nya schema än så det är skönt! Nu den första veckan har vi typ bara tema vecka eller något! Har...

Av Linn - 20 augusti 2012 11:30


Hejj :) Idag började ju skolan.. Började kl. 9 och slutade kl. 11! Vi fick massa papper och sånt! Kom hem för en stund sen! Men bloggar mer sen! //Linn   ...

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Skapa flashcards