JustLinn

Alla inlägg under december 2011

Av Linn - 6 december 2011 16:25

Heejj ^^ Som ni kanske ser så har jag en header nu! :D Fixade klart den idag! ;D Vart rätt nöjd! ;)

Vad tycker ni? Men jag råkade göra en sak med bakrunden fast det har jag fixat till nu! ;)) 

Men jag tror jag ska byta ändå, men vi får se. :) Mm, men hej då! // Linn

Av Linn - 5 december 2011 13:31

Hejsaan! ^^ Just nu har jag håltimme, har typ ingenting att göra.. :/ Fast vi börjar 13.50, då ska jag ha svenska. Mm, men ville bara uppdatera lite! ;) Jag håller på med en header men den är inte klar! Jag hoppas den blir det snart, iaf. :)

För just nu så har jag ju ingen.. :( Men bloggar mer när jag kommer hem! Byyye! ;) // Linn

Av Linn - 4 december 2011 21:35

Heejj ^^ Jag var på shoppingcentret idag, med mamma och pappa! :) Vi fikade och så gick vi runt och kollade i butikerna. ;) Sen så gick jag och kollade på julklappar och mamma & pappa gick runt och kollade på lite annat då.

Jag hittade en julklapp till mamma! ;) Så det var bra iaf. ^^ Japp, men nyss så gjorde jag lite svenska läxa, men kunde inte något mer så får fråga imorgon. Eller asså det är igentligen ingen läxa, hehhe.. Men jag tog hem det ändå för att jag ville jobba på lite. Imorgon så ska jag ta foto på dansen. :/ Åh, asså jag vet inte vad jag ska ha på mig.. Vi ska vara spöken på uppvisningen så då ska vi ha på oss det imorgon.. Dom sa bara att man skulle typ ha vitt på sig, men jag har typ ingen hel vit tröja... :( Men måste gå nu! Heejj då! // L

Av Linn - 4 december 2011 12:53

Heelloo :D Just nu så ligger min söta katt brevid mig och sover, sweet! <3 Aa, men snart så måste jag städa mitt rum o så. Kanske skulle åka till shoppingcentret idag med mamma, hoppas värkligen det! :D Måste köpa julklappar ! ^^

Matilda är i London just nu, och har det bra! :)) Saknar dig! <3 Mm, men senare måste jag göra läxan också.. :/ Japp, men uppdaterar senare! ;) Kram <3 // Linn  

Av Linn - 3 december 2011 20:39

Hejsan :D Just nu så myser jag på mitt rum med musik och godis! :)) Grannarna är här, dom har ätit här. ^^

Vi åt för ett tag sen, men snart så blir det väll efterrätt också! ;) Äppelpaj, mums! :P

Sryy, för den dåliga uppdateringen. :( Men har en annan blogg också!

Men jag vet inte vilken jag ska ha, men nog om det..

Idag så kom mormor & morfar hit och då fikade vi! :D Sen så tog dom några morötter från mitt land. :)

Aa, men sen så duschade jag o så. Mamma åkte till ica och köpte godis till mig! :D Snällt! <3

Jag tror att Matilda är i London just nu! :) Saknar henne, vi har inte vart på jätte länge känns det som! :(

Vi måste träffas sen när du kommer hem från London! ;)<3

Japp, men ha en bra lördagskväll! :D

XOXO - Linn

 

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards