JustLinn

Alla inlägg under december 2011

Av Linn - 18 december 2011 12:11

Heeej!  

JUst nu är jag med Matilda, hon har sovit här! :D Fast hon ska åka hem snart! :( Igår så hade jag dansuppvisning, det gick bra. :) Just nu så snöar det ute, så hoppas att det blir en vit jul i år! ;) Sen ska jag på stan med Lovisa, måste ju köpa klart alla julklappar! ^^ Helgen har vart rätt full bookad, för först så var jag ju på dansuppvisningen. Sen så kom Matilda hit och sov här! :D Och idag så ska jag på stan! Ha en bra fjärde advent! // Linn

Av Linn - 16 december 2011 16:23

HEJ! :D FREDAG IDAG, SOM NI KANSKE REDAN VET? ;) Jätte skönt med fredag! ^^ Imorgon ska jag ha uppvisning på dansen. Hoppas det går bra! Matilda ska sova hos mig imorgon, kommer bli bäst! :D Det var jätte länge sen vi sov över hos någon. ;( Men det kommer säkert bli jätte roligt!  




Just det, bakrunden passar inte till headern jag vet.. Ska fixa till lite saker på bloggen o så! ;) Så ni vet, att det inte kommer att se ut så som det gör nu! Men jag ska fixa till det när orkar och har tid. Aa, men ska försöka göra det så snart som möjligt iaf! :) Men nog om det nu! :P Jag gör ett inlägg senare! ;)

XOXO - Linn

Av Linn - 15 december 2011 22:00

Hejj ! :D Idag så var jag ju på stan med bästa Matilda. Länge sen vi var, så det var kul att träffa henne! :D Vi gick runt och kolla o så. Jag köpte en stickad tröja. ^^ Och så köpte jag några julklappar! :) Vi åt på Subway också, det var as gott! Första gången jag åt där, har aldrig gjort det förut! :O Har tänkt äta där förut men det har inte blivit av.. När jag kom hem så åt jag lite mat, en voffla :) Var inte så hungirg för hade ju ätit på Subway. För en stund sen så övade jag på NO läxan som är tills imorgon. Imorgon så är det ju freedaag! :D 

Aa, men nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng! :))

God natt alla bloggläsare! ^^ Kram <3


 

Av Linn - 14 december 2011 20:15

Heejj :) Åt nyss glass med strössel & chokladsås! :P Mums! :D Men nu ska jag ta och läsa igenom NO:n snart!

När skolan hade slutat tog jag bussen hem med Julia. När jag kom hem så åt jag lite. Aa, och nu ska jag göra läxa som sagt..


Q: Vilken av dom här texterna där det står " Merry Christmas" tycker ni var snyggast? 1 eller 2 ? :)


 


XOXO - Linn :D

Av Linn - 12 december 2011 14:10

Hejj, just nu har jag svenska lektion.. Har typ inget att göra för att jag skulle få något häfte, men det tog slut. Läraren skulle kopiera upp fler, men han har inte gjort det än.. Aja, men måste gå nu, bloggar mer när jag kommer hem! ;) Ciaoo! // L

Av Linn - 9 december 2011 14:25

Jaa, idag är det ju fredag! :D Vad skönt! Kom hem för en stund sen. ^^ När jag kom hem så var mina skor helt blöta! För att snön håller på och smälter, igen! ;( Men vi får se om jag bloggar mer sen! Jag kanske inte bloggar så mycket för det har hänt typ en grej.. Aja, men hej då! XOXO - Linn

Av Linn - 7 december 2011 20:26

Igår så hade vi musik i skolan och då skulle man redovisa en presentation om en artist.

Jag valde Beyoncé :) Det gick bra iaf. ^^

 

Min powerpoint!

Av Linn - 7 december 2011 20:12

Det är redan den 7 december ! Idag när jag vaknade så snöade det, vart jätte glad! :D

Idag så slutade jag 15.10 Det sista jag hade var elevens val, och då har jag språk. Det är kul, för vi får typ göra vad vi vill! :) Sen så tog jag bussen hem, och precis när jag stog utanför dörren så märkte jag att inte hade mina nycklar.. Så jag gick tillbaka till busshållplatsen och letade lite. Men sen så ringde jag pappa, och då åkkte vi till skolan. Aa, men hittade dom som tur var! :) Sen så åkte vi till ica o åt lite jultallrik. Sen fortsatte vi hem. Jag gick ut med Sally i koppel också, hihi första gången hon var ute i snö! :)) Men mer är det har väll inte hänt. Vi ses! ;)

XOXO - Linn

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards