JustLinn

Alla inlägg under november 2011

Av Linn - 8 november 2011 10:36

Hejhej :) Sitter på NO lektion just nu. Vi har en vikarie för att våran NO lärare är i Tysklan med några elver o några lärare. Men måste jobba på nu! Ville bara uppdatera. För har inte gjort det på ett tag nu.. :/ Men skriver vad jag har gjort sen när jag kommer hem! ;) Hejdå! ^^ // Linn:)

.

Av Linn - 6 november 2011 13:53

Heej igen ;)

Lovet gick för snabbt! :(  Men i tordags till i fredags så sov jag över hos Lovisa. :D Vi kollade på tv, satt vid datan och så. Jag tog med min data, asså bärbara. Men jag bloggade aldrig. På fredagen vid 15-tiden så åkte jag och Lovisa till stan och kollade på bio. :D När bion var slut så gick vi lite på stan och kollade i butiker o så :)

Igår så gick jag och Lovisa på stan.  Jag köpte en tröja från gina. ;D Och idag ska jag bara vila och göra läxor..

För skolan börjar ju igen imorgon. :( Hoppas jag hinner köpa ett datafrodral idag, för man ska ha med sig datan imorgon.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.. :/

// L

Av Linn - 6 november 2011 13:45

Hejj! Jag vet verkligen inte vilken vinter jacka jag vill ha. :(

Den första eller den andra?


Vad tycker du?


 

Jag ska ha den svarta, om jag väljer den. Men hittade ingen bra bild på den jackan, som på den första bilden..

Men på den sista jackan så är det rosa i luva.. :/ Asså den svarta.


// L

Av Linn - 3 november 2011 13:50

Hejhej :D

Snart så ska jag cykla och möta Lovisa, för hon ska komma till mig. Jag ska sova hos henne inatt! :D Det kommer bli roligt <3 Det var jätte länge sen jag sov hos hennes mamma, asså hon harju skilda föräldrar. ;) Men jag tror vi skull träffas kl. 14. Så måste dra nu, men jag bloggar nog mer sen! ^^

Hejjdåå!:D

   

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards