JustLinn

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn - 1 oktober 2011 22:00

Tjjjaaa !

Idag så har jag städat mitt rum, och duschat. Duktig tjej här! ;) Sen så åkte hela familjen ut till media market. Jag kollade på system kameror, vill ha en! :D Efter det åkte vi och köpte godis o sen hem. Eller först så åkte vi till djur magasinet för att vi skulle köpa katt mat till Sally. :3 Sen så har jag bara chillat, kollat på tv o käkat godis!  Kanske gör något inlägg till vi får se.

Annars så kommer det imorron.

// L  

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards