JustLinn

Alla inlägg under september 2011

Av Linn - 11 september 2011 12:15

Godmorgon!   Hahah, kanske lite sent att säga det men strunt i. :P

Jag vaknade kl. 10, eller inte direkt. Kunde typ inte sova nånting i natt. :( Vet inte varför. Men jag har iaf ätit frukost. ;) Hehhe, vart ganska sen, men iaf. 


Igår så var jag med mamma och handlade. Köpte en ny mössa. :) Det behövde jag värkligen för min andra är utsliten o så. Och så köpte jag nya strumpor. xD

I februari ska jag till Thailand! :D Länktar sjuukt mycket! 

Ska vara där i 2 härliga veckor.  

 



  

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske vara med nån kompis. 

Får väll se! :D

Hejj då! 

Av Linn - 10 september 2011 13:15

Heej :D

Asså det är sjuuukt några bloggläsare som läser min blogg. :(

Kom igen tipsa, sprid o läs.

Skulle bli jätte glad om det var fler som läste min blogg.

____________

Fikade för en stund sen med mormor & morfar. :D Det var goott! :P

Dom ska väll snart åka hem.


Just nu gör jag inget. :( Har inte så mycket mer att skriva om! ;(

Bloggar väll mer ikväll. ;)


  

Av Linn - 10 september 2011 11:49

Tjaaa :) Nu har mormor & morfar kommit hit o ska gratta pappa tror jag för han fyllde ju år i onsdags. ^^ Så har fixat mig o så nu.

Åt frukost för en stund sen iaf, typ en timme sen. ;)

Här kommer några bilder som jag tog när jag var i Norge i sommras.


           

Den sista bilden tog jag när vi satt på planet hem. 


Men nu ska jag gå ner och prata lite med mormor & morfar! :D


Heej dåå!

// Linn

Av Linn - 10 september 2011 10:48

Goodmorniing suunshiines! :D

Saknar sommaren såå mycket, med sol varje dag! 


I miss you, dear summer! 

Skulle vilja vara där just nu! <3


XOXO - Linn

Av Linn - 9 september 2011 20:25

YEESBOOX! :D ÄNTLIGEN FREDAG!

Kom igen, vill få fler bloggläsare, har sjuukt några! :( Plus att ingen komenterar. :(

Men nu ska jag nog gå ner & kolla på tv.  Först får ni lite bilder! ;)


  

Sally! :D  

 

Söööt eller?

Byyye!

// L

Av Linn - 8 september 2011 19:07

Här kommer outfiten för idag! :D Såhär såg jag alltså ut på skolfotot! :D


Vad tycks?


XOXO - Linn :)

Av Linn - 8 september 2011 17:50

Tjeena! Igår så var jag på stan och köpte en tröja och två par örhängen. Tröjan hade jag idag på skolfotot och örhängen som jag också köpte igår! :D

Och så skulle jag visa en bild på en rosa tröja som jag köpte i söndags, om ni kommer ihåg? :P Men här kommer iaf bilderna! ;)

 

Tröjan är köpt på New Yorker :)

Dom vita örhängerna hade jag på skolfotot. Båda örhängerna är köpta på Åhlens.

Tröjan är köpt på Cubus. :D

Ni får vrida på huvudet på den första och sista bilden. :P

Det var väll allt, kanske uppdatrerar med snart! ;D

// L

Av Linn - 8 september 2011 17:05

Heeej! Idag så var det skolfoto. Det gick väll bra, eller vad man ska säga. Får väll se på bilderna sen när dom kommer, och skolkatalogen! Jag hade en grå tröja, mina ljusblåa jeans och utsläppt hår. :D Bild kommer väll snart! ;) Ikväll ska jag kolla på Robinson, får nt missa! :P HAHAHHA! Och så måste jag öva på NO läxan. :( 

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik på spotify. :) 

Och Sally sitter här på mitt skrivbord och biter på en blomma som jag har,

en kaktus. Hahah, åh. Så sitter hon framför dataskärmen så jag typ inte ser vad jag skriver. Aaa, men byyye!


xoxo Linn

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Skapa flashcards