JustLinn

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linn - 14 augusti 2011 15:41

HejHej:D

Det är Matilda här  <--Klicka där för att komma till min blogg ;)



Den här är till dig Linn^^

  

Och..           och    som smilysar du kan andvända <3


Det var allt för mig, Kram :)

XOXO-Matilda

Av Linn - 12 augusti 2011 20:39

Heeeeej, ganska länge sen! :P

I måndags och tisdags var jag med Lovisa. :) Vi var ute, spelade wii o så.

Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. :/

Idag så var jag ute med Sally i koppel. :D Ja, det gick väll bra. Till lunch åt jag pannkakor med sylt! :D Har inte så mycket mer att skriva. Eller jag kan ju berätta vad jag åt till kvällsmat. Jag åt kyckling och klyft potatis. :D

Nu ska jag väll gå ner och kolla på tv o äta chips.

 

// Linn ♥

Av Linn - 8 augusti 2011 21:30

Heejj igen! ;P

Kom igen komentera!

 

-

Av Linn - 8 augusti 2011 20:30

Heej, alla bloggläsare! :D

Idag så vaknade jag typ halv 10. Och så åt jag frukost o kolla på tv. Sen så ringde jag till Lovisa och snacka med henne en stund. Sen så fixade jag mig o åt lunch, pizza från igår. :) Sen så åkte jag till Lovisa. :D Vi har spelat wii, vart ute, klappat hennes ökenråttor och fikat! ;) Har inte så mycket mer att säga. :P

Heerråå!


Av Linn - 7 augusti 2011 20:01

Heejj igen! Nu ska jag äta pizza, mums! :P Kanske gör något inlägg lite senare, vi får se. ;) Eller så blir det imorron. Okeyy, men ska gå ner och äta nu! :D

// L

Av Linn - 7 augusti 2011 18:13

Heeellloo! :D Idag så har jag inte gjort såå mycket. Städat mitt rum och vart mest inne på datan. Det har regnat idag, det var tråååk! :( Just min morbror o hans tjej var förbi och kollade på Sally. Så fikade vi. :D Just nu är jag inne på datan och lyssnar på musik. :) Ska gå nu, hejj då! <3

// L

Av Linn - 6 augusti 2011 22:12

Heeeeeejj! :) Idag så var jag med Lovisa igen. Vi var inne på datan,var ute och fikade o lite till! :) Vi var ute med Sally (min katt) i koppel. Vi tog lite bilder o så. :D

Nyss åt jag lite godis och lekte med Sally! :D

Nu ska jag väll kolla på tv och äta godis eller något annat.

Hej då , ses! <3

// Linn

:)

Av Linn - 6 augusti 2011 11:04

Heeejsaan:D Vaknade för typ en halv timme sen och har ätit frukost!

Här kommer en söt bild! ^^

 

// L

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Ovido - Quiz & Flashcards