JustLinn

Alla inlägg under juli 2011

Av Linn - 2 juli 2011 19:02

Heejj bloggen! :D

Förlåt, för att jag inte skrivit sen i tisdags. Men i onsdags var jag med Lovisa och badade. :) Och i torsdags så var jag och Lovisa och badade igen eftersom det var jätte varmt. Det har vart typ + 30 hela vecka!

Igår så var jag och Matilda o badade en stund. Efter det åkte vi hem till Matilda en stund och åt kladdkaka. :D Sen skulle jag hem för Lovisa skulle komma till mig. För mamma och pappa skulle bort och hennes pappa och maria (låsas mamma till Lovisa), skulle åka till stan på kvällen. Så Lovisa sov hos mig. :)

Imorse så vaknade vi ganska sent för vi la oss ganska sen! Lovisa åkte hem typ. 4 för hon skulle packa för hon ska åka bort. Så efter hon hade åkt hem så åkte jag och mamma och handlade. Snart ska jag äta grillat! :D Såå gott!

mm, men byyye! ^^


Kram Linn :)

Presentation

Hej! :D Jag heter Linn. I bloggen skriver jag om min vardag. :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

Hejj :) I bloggen skriver jag om min vardag! Jag gillar att fota, vara med vänner & shoppa! :) Hoppas ni gillar min blogg! //Linn


Skapa flashcards